Історії

Іспанський сором. Як у журналі Marca переплутали тренера українського ФК "Динамо"

03.11.2020, 10:33 • 1 хвилина
Іспанський сором. Як у журналі Marca переплутали тренера українського ФК
Фото: Українська асоціація футболу

Журналісти іспанського видання Marca написали, що тренером київського "Динамо" є Андрій Шевченко, а не Мірча Луческу.

Автор новини про COVID-19 серед гравців "Динамо" написав підзаголовок "Удар по команді Шевченка". У тексті він повторив свою помилку, зазначивши, що "команда Шевченка постраждала від COVID-19 і прибула у Барселону у послабленому складі".

Цікаво, що в іспаномовній версії новини не має жодної згадки ні про Андрія Шевченка, ні про Мірчу Луческу. 

Варто нагадати, що це не перший казус іспанських журналістів. Перед матчем Україна – Іспанія в Лізі Націй журналісти видання Marca неправильно написали призвіща одразу шістьох українських футболістів.

Про це повідомляє 24 Канал.

Так за українську збірну грали не Караваєв, а "Караве", не Шапаренко, а "Шарапенко", не Коваленко, а "Кобаленко", не Циганков, а "Циніков", не Михайличенко, а "Микайліченьйо" та не Макаренко, а "Мараменко". 

Альона Низовець
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Комментарі

Останні новини